تصویر پورشه 911 جدید لو رفت؟!

0
(0)

نسل جدید پورشه 911 با کد داخلی 992 احتمالاً یکی از بدترین خودروهای دنیا در بحث مرموز بودن است چرا که پیش از این تصاویر جاسوسی متعددی از آن به فرم‌های گوناگون کررا گرفته تا توربو را دیده ایم. هم کنون به نظر می‌رسد اولین تصویر از 911 جدید مدل 2019 منتشر شده که با توجه به طراحی آن می‌توان گفت این تصویر واقعی و متعلق به نمادین‌ترین محصول پورشه است.

1055 تصویر پورشه 911 جدید لو رفت؟!

اگرچه تصویر یاد شده تنها نشان دهنده بخش عقب خودرو است اما قطعاً تفاوت زیادی نسبت به نسل فعلی که از سال 2011 تاکنون در بازار حضور داشته دارد. این خودرو در اواخر سال 2015 فیس لیفت شده در آن شاهد معرفی پیشرانه جدید توربو برای اولین بار بودیم و نسخه تنفس طبیعی نیز تنها در مدل‌های محدود GT3 و R ارائه می‌شد. درحالی‌که پیشرانه‌های جدید کم‌حجم‌تر هستند اما قدرت زیاد و مصرف کمتری داشته و در کل سریع‌تر از نسخه‌های قبلی خود هستند؛ اما با این وجود صدای خاص پیشرانه تخت پورشه و پاسخ فوری پدال گاز از دست رفته است.

1053 تصویر پورشه 911 جدید لو رفت؟!

با این وجود پورشه 911 جدید امسال معرفی خواهد شد و بنظر می‌رسد نمای عقب این خودرو تفاوت‌های اساسی نسبت به نسل فعلی را تجربه خواهد نمود که از جمله آن‌ها می‌توان به چراغ‌ها و اضافه شدن نواری افقی و ارتباطی اشاره کرد. گلگیرهای پهن عقب باعث شده‌اند به این نتیجه برسیم که شاید مدل مشاهده شده از نوع کررا S بوده هرچند هنوز برای قضاوت زود است. اخبار پیشین نشان می‌دهند که 911 جدید از نسخه ارتقا یافته پیشرانه 6 سیلندر توربو به همراه سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی استفاده خواهد کرد که باعث افزایش قدرت و کاهش مصرف سوخت خواهد شد.

1054 تصویر پورشه 911 جدید لو رفت؟!

اگرچه تمامی این‌ها گمانه‌زنی هستند اما همین منابع خبری ادعا کرده‌اند مدل پایه کررا قدرت 400 اسبی و نسخه کررا S هم خروجی 450 اسب بخاری خواهد داشت؛ و همچون همیشه نسخه‌های جدید کابریولت، GTS، توربو، توربو S و احتمالاً پلاگین هیبریدی در راه خواهند بود. البته که نسل جدید GT3 نیز در راه خواهد بود اما طرفداران این خودرو نباید نگران باشند زیرا مدیران پورشه قبلاً گفته‌اند که این خودرو همچنان به پیشرانه تنفس طبیعی و گیربکس دستی وفادار خواهد بود. هنوز اطلاعی از زمان معرفی این خودرو در دست نیست اما بنظر می‌رسد احتمال رونمایی از آن در نمایشگاه ژنو 2018 وجود دارد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

مشخصات روغن موتور

0 (0) اهمیت رنگ روغن موتور رنگ روغن به تنهایی معیاری مناسب جهت تشخیص كیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما