معرفی بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل جدید

0
(0)

بنتلی پرده‌ها را از روی نسخهٔ کانورتیبل نسل جدید گرن تورر لوکس کانتیننتال GT کنار زده است. این گرن تورر کانورتیبل به یک سقف بازشوی پارچه‌ای مجهز شده که تا سرعت 50 کیلومتر بر ساعت ظرف 19 ثانیه باز یا بسته می‌شود. بنتلی هفت رنگ مختلف را برای این سقف پارچه‌ای ارائه کرده است. همچنین به گفتهٔ سازندهٔ بریتانیایی، با استفاده از پارچه‌های جدید با ویژگی‌های آکوستیک، کابین کانتیننتال GT کانورتیبل جدید از کانتیننتال GT کوپهٔ نسل قبلی ساکت‌تر شده است.

2242 1024x768 معرفی بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل جدید

کانتیننتال GT کانورتیبل جدید همچنین به سیستم گرم‌کن گردن جدیدی مجهز شده که عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی دارد. علاوه بر این، صندلی‌های راحت خودرو نیز به گرم‌کن مجهز بوده و قابلیت تنظیم در 20 جهت را دارند. ترکیب این ویژگی‌ها با تجهیزات دیگری مثل گرم‌کن غربیلک فرمان و گرم‌کن زیر آرنجی‌ها، کانتیننتال GT C جدید را به کابریولت لوکسی برای همهٔ محیط‌ها تبدیل کرده‌اند.

2243 1024x768 معرفی بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل جدید

در زیر کاپوت این کانتیننتال روباز همان پیشرانهٔ 6 لیتری W12 توئین توربوی آشنا قرار دارد که در اینجا هم مانند نسخهٔ کوپه، 635 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال این نیرو هم توسط گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه صورت می‌گیرد. کانتیننتال GT کانورتیبل ظرف 3.7 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت (صفرتاصد 3.8 ثانیه) می‌رسد درحالی‌که حداکثر سرعت آن مثل همتای سقف ثابتش 333 کیلومتر بر ساعت است.

2244 1024x768 معرفی بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل جدید

حذف سقف در کانتیننتال افزایش 160 کیلوگرمی وزن را به همراه داشته و به همین دلیل وزن کانتیننتال GT C به 2414 کیلوگرم رسیده است. کابین این ماشین اما با نسخهٔ کوپه یکسان است و همچنان محیط بسیار لوکسی را برای راننده و سرنشینان فراهم می‌کند؛ بنابراین در اینجا همچنان صفحه آمپر دیجیتالی، نمایشگر 12.3 اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و ترکیبی از بهترین متریال مثل چوب، چرم و فلز ارائه شده است. به گفتهٔ بنتلی، فضای پای عقب نیز در GT C با نسخهٔ کوپه یکسان است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

مشخصات روغن موتور

0 (0) اهمیت رنگ روغن موتور رنگ روغن به تنهایی معیاری مناسب جهت تشخیص كیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما