رندری نزدیک به واقعیت از نسل جدید آئودی A6

0
(0)

پس از معرفی نسل جدید سدان پرچم‌دار A8 و همین‌طور سدان کوپهٔ A7، حالا آئودی تمرکز خود را روی توسعهٔ نسل جدید سدان سالخوردهٔ A6 گذاشته است که از سال 2011 تاکنون در بازار حضور دارد. دو رقیب مستقیم این خودرو یعنی ب‌ام‌و سری 5 و مرسدس بنز E کلاس بسیار جدیدتر هستند و بنابراین انگولشتاتی‌ها هم باید هرچه زودتر سدان میان سایز تازه‌نفس خود را روانهٔ بازار کنند تا موضع خود در این بخش را تقویت کنند. ازآنجایی‌که آئودی قصد دارد به زبان طراحی تکراری و بحث‌برانگیز خود پایان دهد، مطمئناً طرفداران ارباب حلقه‌ها انتظار زیادی از طراحی بیرونی نسل جدید A6 خواهند داشت.

956 رندری نزدیک به واقعیت از نسل جدید آئودی A6

طراحی نسل جدید مدل‌های A7 و A8 نسبتاً متفاوت از قبل شده است و بنابراین امیدواریم که این مسیر طراحی جدید در نسل جدید A6 هم ادامه پیدا کند. به‌عبارت‌دیگر، انتظار می‌رود نسل جدید A6 چیزی بیشتر از یک A8 کوچک‌تر باشد. آئودی به‌عنوان بازوی لوکس‌ساز فولکس‌واگن برنامه‌های زیادی جهت تقویت جایگاه خود دارد تا بتواند بیش‌ازپیش مرسدس بنز و ب‌ام‌و را به چالش کشیده و فروش خود را افزایش دهد. به همین دلیل این شرکت برنامه دارد به‌سرعت و در فواصل کوتاه محصولات جدیدی را معرفی کند؛ بنابراین با توجه به اینکه انتشار تیزرهای نسل جدید A6 آغاز شده است، شانس بالایی برای رونمایی از آن در نمایشگاه ژنو امسال وجود دارد.

957 رندری نزدیک به واقعیت از نسل جدید آئودی A6

احتمالاً فروش این سدان میان سایز لوکس از نیمهٔ دوم سال جاری آغاز خواهد شد و تا پایان امسال به ایالات‌متحده خواهد رسید. نسخهٔ اسپرت S6 نیز هم‌اکنون در حال آزمایش قرار دارد و به‌احتمال‌زیاد در نیمهٔ اول سال 2019 معرفی خواهد شد. همچنین شایعاتی هم در مورد احتمال ساخت نسخهٔ دیزلی S6 وجود دارد که به نظر می‌رسد برای عبور از دیزل‌گیت در نظر گرفته شده است. سپس احتمالاً در اواسط سال 2020 نیز مدل پرچم‌دار A6 یعنی نسخهٔ اسپرت RS6 به بازار خواهد آمد. به‌احتمال‌زیاد این مدل مثل قبل صرفاً به‌صورت استیشن ساخته خواهد شد تا با مرسدس-آام‌گ E63 استیشن به رقابت بپردازد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

مشخصات روغن موتور

0 (0) اهمیت رنگ روغن موتور رنگ روغن به تنهایی معیاری مناسب جهت تشخیص كیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما