فوق العاده ست! رنجروور ولار با تیون لوما دیزاین

0
(0)

پس از معرفی کیت بدنه پهن CLR GT برای رنجروور ولار، تیونر معروف صنعت خودرو یعنی لوما دیزاین هم‌اکنون برنامه تیونینگ دیگری را برای این شاسی‌بلند لوکس در نظر گرفته و ظاهر آن را اسپورت تر کرده است. همه‌چیز با بچه گلگیرهایی آغاز می‌شود که باعث پهن‌تر شدن حدود 30 میلی‌متری ولار شده‌اند. خریداران می‌توانند رینگ‌های 22 یا 23 اینچی خود لوما دیزاین را نیز برای شاسی‌بلند خود سفارش دهند.

925 1024x683 فوق العاده ست! رنجروور ولار با تیون لوما دیزاین

این تیونر همچنین از جلوپنجره جدیدی به همراه اسپویلر لبه‌ای عقب، پوشش آینه‌های عقب و دیفیوزر عقب برای زیباتر کردن ولار بهره برده است. جلوپنجره اسپورت عادی این تیونر بهای 419 یورویی داشته درحالی‌که جلوپنجره فاقد عناصر میله‌ای قیمت 409 یورویی دارد.

926 1024x683 فوق العاده ست! رنجروور ولار با تیون لوما دیزاین

همچنین اسپویلر لبه‌ای سه‌تکه قیمت 534 یورویی، پوشش کاپوت قیمت 558 یورویی و قوس چرخ‌ها نیز قیمت 1749 یورویی دارند؛ اما رینگ‌های سفارشی ولار در نسخه 22 اینچی دودی رنگ قیمت 986 یورویی داشته درحالی‌که رینگ‌های 23 اینچی با رنگ مشکی مات بهای 1254 یورویی را طلب می‌کنند.

927 1024x683 فوق العاده ست! رنجروور ولار با تیون لوما دیزاین

اما برنامه سفارشی‌سازی لوما به کابین ولار نیز راه یافته به گونه‌ای که در آن شاهد پدال‌های آلومینیومی، پوشش ویژه، غربیلک فرمان اسپورت، صندلی‌های سفارشی و همچنین کف‌پوش‌هایی با لوگوی لوما دیزاین هستیم. لوما همچنین در حال کار بر روی پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی رنجروور ولار است که باعث افزایش قدرت آن‌ها خواهد شد. جزئیات مربوط به این بخش در آینده به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

مشخصات روغن موتور

0 (0) اهمیت رنگ روغن موتور رنگ روغن به تنهایی معیاری مناسب جهت تشخیص كیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما