معرفی کاوازاکی نینجا H2 اسپورت تورر سوپرشارژردار

0
(0)

نینجا H2 SX با قدرت نزدیک 200 اسب بخار…
گاهی اوقات نیازمند سرعت بسیار بسیار زیاد برای سفر هستید. به نظر می‌رسد که این ایده در زمان ساخت اسپورت تورر جدید کاوازاکی یعنی نینجا H2 SX بسیار پررنگ بوده است.

594 1024x717 معرفی کاوازاکی نینجا H2 اسپورت تورر سوپرشارژردار

سه سال پس از معرفی کاوازاکی نینجا H2 و H2R، این موتورسیکلت جدید قدرت 197 اسب بخاری را به مدد سوپرشارژر خود در چنته داشته و باعث شده کمپانی آن را حد نهایی یک اسپورت تورر بنامد. کاوازاکی در ایالات‌متحده کمی متفاوت عمل کرده بنابراین اگرچه می‌دانیم نینجا H2 SX در سال 2018 راهی بازارهای اروپایی خواهد شد اما هنوز اطلاعی از زمان عرضه این موتورسیکلت در آمریکا نداریم.

595 1024x717 معرفی کاوازاکی نینجا H2 اسپورت تورر سوپرشارژردار

تکنولوژی جدیدی با نام سوپرشارژر بالانس شده توسط کاوازاکی توسعه یافته و تمرکز آن روی استفاده در دنیای واقعی بوده است. این نینجا H2 SX جدید از پیشرانه 4 سیلندر 998 سی‌سی مایع خنک 16 سوپاپ به همراه سوپرشارژر بهره بوده و ادعا می‌شود تحویل قدرت خطی از دورهای پایین تا میانه داشته و همچنین گفته شده مصرف سوخت آن فوق‌العاده است به گونه‌ای که با مدل Z1000SX برابری می‌کند. البته هنوز اعلام نشده با باک سوخت 19 لیتری این موتورسیکلت چقدر می‌توانید حرکت کنید.

596 1024x717 معرفی کاوازاکی نینجا H2 اسپورت تورر سوپرشارژردار

پیشرانه مخصوص این موتورسیکلت مناسب سفرهای طولانی بوده و قادر است شتاب گیری مثال‌زدنی‌ای را ارائه کند که بنا به گفته کاوازاکی تنها در یک پیشرانه سوپرشارژر این کمپانی دیده می‌شود. نینجا H2 SX در دو نسخه تولید می‌شود: نسخه استاندارد نینجا H2 SX و مدل نینجا H2 SX SE که این آخری دارای پشت آمپر رنگی TFT، چراغ‌های LED حساس به زاویه فرمان، کوئیک شیفتر، حالت لانچ کنترل کاوازاکی، صفحه‌نمایش بزرگ و رنگ بدنه شیک و چشم‌نواز.

597 1024x717 معرفی کاوازاکی نینجا H2 اسپورت تورر سوپرشارژردار

نینجا H2 SX ادعای موقعیت سواری ریلکس اما اسپورت را داشته و همچنین دارای تجهیزات کمکی چون پکیج الکترونیکی IMU، کروز کنترل و مدیریت عبور از پیچ کاوازاکی می‌باشد. این برند می‌گوید موتورسیکلت جدیدش قادر است تا حداکثر 195 کیلوگرم را حمل کرده و بدین ترتیب دو فرد متوسط مشکلی در سوار شدن به این وسیله نخواهند داشت.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

فناوری اسکای اکتیو

0 (0) آیا شرکتهای خودروساز به آینده فکر  می کنند؟ بیشترین دغدغه ها و نگرانیهای  …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما