کولینان در راه است…

0
(0)

جدیدترین کمپانی‌ای که به جرگه شاسی‌بلند سازان می‌پیوندد فوق لوکس ساز بریتانیایی یعنی رولزرویس است. تقریباً انتظارها به سر آمده و ما به زودی با قدبلند جدید آنور آبی‌ها آشنا خواهیم شد. این برند رده‌بالا که به گروه ب ام و تعلق دارد همچنین به‌صورت رسمی اعلام کرد شاسی‌بلند جدیدش “کولینان” نام خواهد داشت. جالب اینکه همین چند ماه پیش گفته می شد کولینان تنها یک عنوان برای پروژه‌ای کاری بوده و هم‌اکنون این نام می‌رود که تاریخ‌ساز شود…

1000 کولینان در راه است...

ریشه‌های این نام به الماس کولینان مربوط است که بنا به نوشته‌های ویکی‌پدیا بزرگ‌ترین الماس تاریخ با وزن 321.35 گرم می‌باشد. این الماس ژانویه سال 1905 در آفریقای جنوبی کشف شد و نام مدیر معدن یعنی توماس کولینان روی آن گذاشته شد. مدیرعامل رولزرویس معتقد است این بهترین نام برای دومین محصول استفاده کننده از معماری اشرافی کمپانی می‌باشد. فانتوم جدید اولین خودروی رولزرویس است که از این پلتفرم سود می‌برد.

1001 کولینان در راه است...

مدیر شرکت می‌گوید:

نام خودرو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. کولینان نشان دهنده استقامت و استحکام فوق‌العاده زیر سخت‌ترین فشارهاست.

1002 کولینان در راه است...

رولزرویس کولینان در آینده‌ای نزدیک و پشت درب‌های بسته به وفادارترین مشتریان نمایش داده خواهد شد و گفته می‌شود معرفی عمومی آن اواخر سال جاری خواهد بود. این شاسی‌بلند احتمالاً از همان پیشرانه 12 سیلندر 6.75 لیتری فانتوم استفاده خواهد کرد و لقب لوکس‌ترین شاسی‌بلند جهان برازنده آن خواهد بود.

1003 کولینان در راه است...

هنوز حرفی درباره قیمت کولینان زده نشده اما با دانستن اینکه بهای فانتوم از 450 هزار دلار آغاز می‌شود می‌توان گفت شاسی‌بلند رولزرویس نیز یکی از گران‌ترین خودروهای دنیا خواهد بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بدترین خودروهای 2017 از نظر مصرف کنندگان

0 (0) برای ما مهم است که بهترین خودروها را شناسایی کنیم؛ اما اطلاع از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد فارما