باز کردن درب خودرو بدون کلید

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که کلید خودروی خود را گم کرده باشید و یا آن را داخل خودرو جا گذاشته باشید و خودرو شما نیز قفل شده باشد. در این حالت تنها راه ورود به خودرو شکستن یکی از شیشه ها و یا استفاده از افراد متخصّص جهت باز نمودن درب خودرو می باشد.


LockDoor 1 باز کردن درب خودرو بدون کلید

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو و اتو سرویس فارما:

– اعزام افراد متخصّص و عدم آسیب به مکانیزم قفل و بدنه خودرو: باز کردن درب خودرو یک کار تخصّصی بوده و می بایست توسط افراد متخصّص انجام پذیرد. طراحان قفل درب های خودرو را به نحوی طراحی می کنند که به راحتی باز نشود تا احتمال به سرقت رفتن آن را کاهش دهند و ریسک دزدیده شدن آن را کاهش دهند. طبیعتا در صورتی که باز کردن درب خودرو توسط افراد بدون تخصّص لازم انجام پذیرد احتمال آسیب رسیدن به مکانیزم قفل و بدنه خودرو وجود دارد.

– صرفه جویی در زمان: امداد خودرو شبانه روزی فارما به صورت سیار و شبانه روزی در سطح شهر تهران به فعالیت میپردازد. در صورت بروز هرگونه مشکلی امدادگران ما در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف خواهند نمود.

– ارائه خدمات شبانه روزی در سطح شهر تهران: امداد خودرو و اتو سرویس فارما در تمامی ساعات شبانه روز و ایام هفته حتی تعطیلات رسمی به ارائه خدمات می پردازد.هدف ما ارائه خدمات تخصصی با قیمت عادلانه به مشتریانمان است.

emdad باز کردن درب خودرو بدون کلید

LockDoor 4 باز کردن درب خودرو بدون کلید

*** توجه داشته باشید همراه داشتن یکی از مدارک خودرو جهت احراز هویت مالک خودرو ضروری می باشد.

error: Content is protected !!
تماس با ما