صرفه‌جویی عظیم آئودی به لطف پیشنهاد‌های کارکنان!

0
(0)

حتی کوچک‌ترین ایده می‌تواند صرفه‌جویی چندین میلیون دلاری داشته باشد. چقدر به کارمندان خود اهمیت می‌دهید؟ قطعاً مدیران و کارکنان آئودی بسیار هوای همدیگر را دارند زیرا این خودروساز آلمانی به لطف پیشنهادهای کارکنان در سال گذشته صرفه‌جویی 133 میلیون دلاری در تأسیسات انگولشتات و نکارسولم داشته است.

1071 صرفه‌جویی عظیم آئودی به لطف پیشنهاد‌های کارکنان!

مدیر سازمان و مشاور آئودی می‌گوید:

ما همیشه کارمندان را تشویق می‌کنیم تا به کار خود بسیار ریزبینانه نگاه کنند و وضعیت را به ما گزارش نمایند زیرا خلاقیت و نوآوری همه افراد در آئودی یکی از فاکتورهای موفقیت ماست.

آئودی حدود نیم‌قرن است که دارای سطح پیشنهاد‌های کارکنان بوده و برنامه ایده‌های کنونی این شرکت از سال 1994 تاکنون وجود داشته است. کوچک‌ترین ایده‌ها می‌توانند صرفه‌جویی‌های چند صد هزار دلاری در پی داشته باشند. هرگاه این ایده‌ها یکجا جمع شوند صرفه‌جویی چند ده میلیون دلاری ایجاد می‌شود. گاهی اوقات ایده‌های کارکنان مستقیماً به کارشان مربوط می‌شود درحالی‌که برخی ایده‌ها نیز زیرساخت‌ها را دربرمی گیرند.

1072 صرفه‌جویی عظیم آئودی به لطف پیشنهاد‌های کارکنان!

یکی از مدیران آئودی می‌گوید:

این نیروی کاری ماست که ممکن شدن موفقیت بلندمدت آئودی را تضمین می‌کند. برنامه ایده‌های آئودی بسیار واضح است؛ بنابراین دریافت پیشنهاد‌های شخصی و بررسی آن‌ها بسیار مهم است.

در بخش توسعه پیشرانه دو نیروی کاری نگهداری متوجه شدند که سیستم تهویه ساختمان در روز و شب کار می‌کند. این دو نفر پیشنهاد کرده‌اند که سیستم‌های تهویه در طول هفته از 6 صبح تا 10 شب کار کند و البته در زمانی که کارکنان در محل کار حضور ندارند سرعت فن‌ها کاهش یابد. این کار باعث شده آئودی در یک سال حدود 122 هزار دلار صرفه‌جویی نماید.

1073 صرفه‌جویی عظیم آئودی به لطف پیشنهاد‌های کارکنان!

بسیاری از پیشنهاد‌ها شامل صرفه‌جویی در زمان بوده‌اند. برای مثال دو نفر از کارکنان پیشنهاد کرده‌اند سوکت های آچار تورک‌ها با رنگ‌های سبز و قرمز علامت‌گذاری شوند تا استفاده از سوکت ها آسان‌تر شود و ضریب اشتباه کاهش یابد. ایده دیگر نیز توسط سه نفر و برای اندازه‌گیری ابعاد درب خودروها پیشنهاد شده است. آن‌ها زمان موردنیاز برای تنظیم ابعاد درب‌ها را از 34 به 18 دقیقه کاهش داده و در هر سال صرفه‌جویی 200 نفر ساعت کاری را رقم زده‌اند.

1074 صرفه‌جویی عظیم آئودی به لطف پیشنهاد‌های کارکنان!

آئودی همچنین با به‌کارگیری پیشنهاد‌های بیش از 10100 نفر از کارکنان خود در تأسیسات گیور و بروکسل خود صرفه‌جویی 40 میلیون دلاری داشته است. آئودی نه تنها ایده‌ها را دریافت می‌کند بلکه جوایزی را بسته به ایده موردنظر در نظر می‌گیرد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بدترین خودروهای 2017 از نظر مصرف کنندگان

0 (0) برای ما مهم است که بهترین خودروها را شناسایی کنیم؛ اما اطلاع از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد فارما