باتری های HD یا مقاوم در برابر ارتعاش

0
(0)

در باتری های HD یا مقاوم در برابر ارتعاش، از جداکننده های فایبرگلاس جهت حفاظت کامل از صفحات مثبت استفاده می گردد.

عمر مفید این باتری در سیکل های شارژ / دشارژ مورد محاسبه قرار گرفته که تقریبا دو برابر باتری های معمولی می باشد. این باتری ها همچنین دارای جداکننده های پاکتی بوده و لایه ها دارای عمر مفید بالایی می باشند.

این نوع باتری ها دارای یک قلاب ریخته گری می باشد که از حرکات صفحات ( المنت های باتری ) نسبت به مجموعه قاب باتری جلوگیری می کند.

مطابق استاندارد، این و نوع از باتری ها بایستی دارای مقاومت در مدت ۲۰ ساعت ارتعاش سینوسی و در فرکانس ۲۲ هرتز و حداکثر شتاب برابر ۶ g باشد. این نوع شرایط تقریبا ۱۰ برابر سخت تر از نوع مشابه آن در سایر باتری های استاندارد می باشد.

این نوع باتری های خشک HD – ( اچ دی )  – ( heavy duty ) بدون نیاز به نگهداری (سیلد) بوده که بسیار در مقابل ارتعاش مقاوم می باشد.

باتری های مقاوم در برابر ارتعاش ( HD ) در خودروهای تجاری نظیر کامیون ها، ماشین آلات راهسازی و تراکتورها و همچنین در ادوات و ماشین آلات کشاورزی و جنگلبانی مورد استفاده قرار می گیرد.

باتری HD – Extra دارای مشخصه های بیشتری نظیر عمر مفید بالا و قابلیت بسیار مناسب در استارت سرد ( بازده ۲۰% بیشتر از قدرت ذخیره شده ) نیز می باشد که جهت مقاومت در برابر سطوح بالایی از بارهای موجود طراحی گردیده اند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بدترین خودروهای 2017 از نظر مصرف کنندگان

0 (0) برای ما مهم است که بهترین خودروها را شناسایی کنیم؛ اما اطلاع از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد فارما